Saturday, 3 November 2012

Baju Kurung Pahang Cotton Manik Eksklusif - BKME 18

Haaa,,,musim cuti sekolah ni mesti ada yang banyak jemputan kahwin kan..

Jom laaa,melaram sakan..nak cantik jugak kan..

Ok dis baju cantik sgt lor...sygkan diriku tak boleh pakai size besar sikit lah..yg bdn2 comey tu meh pakat beli baju ni..cantik sgt tau..

Material kain nih cotton japanese...i satified wif the material dan manik pun huwaaa mewahh gitu..

Harga???hmm...x sesuai ngan harga nih...sempena promosi cuti kahwin ni,eh cuti sekolah ..

RM 159 ajek....Promosi ini sj tau..jom while stock last...ukuran sila refer kat bawah ok..sesuai utk size L atau pun XL coz baju ni ada pesak kan jadinya ukuran dada tu besar laah cikit...cekdioutt ukuran nye...


UKURAN DALAM INCI

Dada : 45
Bahu : 16.5
Pinggang kain : 30
Lengan : 23
Labuh baju : 40
Labuh kain : 42

RM 159 + kos pos RM 7 SM / RM 9 SS

nak order ctc 019 900 4488 / waniezzhassan@yahoo.com / bbm pin : 28bb281e / whatsapp

0 comments:

Post a Comment